Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2007 23:44 - Първи дубъл.Слон в раковина?
Автор: aliceagainstlogic Категория: Изкуство   
Прочетен: 880 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 26.09.2007 13:17


  

   Току що излизам оттам, от онова място - не, не тоалетната, а онова другото, тайното.Там се спасявам и заробвам, мълча като риба и крещя като дъвачка, имам всичко ( всички видове четки от най-качествения конски косъм) и нямам нищо ( защото не ми трябват, там всичко е нарисувано).Там съм печелеща загубенячка сред губещите победители - тези, които презирам и които ги няма.
   Виждали ли сте някога място, което е достигнало предела на тъмнината.Толкова тъмно, че започваш да виждаш ясно неща, които преди никога не би забелязвал.Като слепец.Аз съм там всеки ден.Чак се плаша какви неща съм виждала.Сигурно се питате за какво по дяволите говоря...Може би ви се струва, че това, което четете няма никава логика. Е, прави сте.Логиката е най-свирепия поробител на съзнанието.Аз отдавна съм избягала от него.Дано и вие се спасите.
    Както обикновено е тъмно, вратата е открехната, а зад нея се чува онова свистене.Ухае на ябълки. Те летят към това, което все не достигат - не са готови.Огромните им раковини се изтласкват все по-силно и бързо нагоре.Раковони, прекалено големи за да бъдат обикновени раковини, но и твърде малки, за да поберат цял слон.И все пак го побират.Нищо не е твърде голямо или твърде малко там.Всичко е идеално.Слон в раковина изкачващ се по стълба без стъпала е толкова съвършена гледка.Най-красивото нещо, което би могло да създаде едно болно и завладяно от фантазии съзнание.Дали слизат или се изкачват, дали падат или се издигат, дали е със собствени усилия или нещо ги тегли?Сега няма да узная.Има време...


Тагове:   дубъл,


Гласувай:
0




1. анонимен - :)
02.09.2007 01:58
мн ме кефи тва дет си го написала :) моите мисли са нещо подобно, но са доста по-объркани и тръгна ли да ги изразявам все едно някой шизофреник си е чатил с някой с раздвоение на личността...надявам се и аз дауспея така добре като теб да си изразявам мислите :) давай все така :)
цитирай
2. principessa - еее, най-сетне стил.
02.09.2007 18:18
Кефиш ме, ако можех нямаше да ти звънна.
цитирай
3. callibera - Слонове в раковини....
02.09.2007 20:58
Homosexuals are gay!

Готино е;)

Аз лично ще ти звънна
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aliceagainstlogic
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9827
Постинги: 1
Коментари: 3
Гласове: 46
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930